Promocja gminy miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia w rozgrywkach drugiej połowy 2019 roku

08/10/2019    S194    - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura negocjacyjna bez publikacji ogłoszenia o zamówieniu 

Polska-Gdynia: Usługi w zakresie promocji
2019/S 194-472379
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyGdyńskie Centrum Sportu
ul. Olimpijska 5/9
Gdynia
81-538
Polska
Osoba do kontaktów: Maciej Zaborski
Tel.: +48 586223574
E-mail: przetargi@gdyniasport.pl
Faks: +48 586221164
Kod NUTS: PL633Adresy internetowe:
Główny adres: www.gdyniasport.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: jednostka organizacyjna Gminy Miasta Gdynia
I.5)Główny przedmiot działalnościRekreacja, kultura i religia
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa: 
Promocja gminy miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia w rozgrywkach drugiej połowy 2019 roku
 
Numer referencyjny: GCS.DZPI.2711.31.2019
II.1.2)Główny kod CPV79342200
II.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługi
II.1.4)Krótki opis: 
Promocja gminy miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia w rozgrywkach drugiej połowy 2019 roku
 
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)Wartość bez VAT: 16 260 162.60 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia: 
1. Przedmiotem umowy jest:
1) promocja miasta Gdyni przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia (zwany dalej „Zespołem”) w drugiej połowie 2019 roku
2) promocja Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności przez Zespół w drugiej połowie 2019 roku.
2. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji miasta Gdyni polegają między innymi na:
1) reprezentowaniu miasta Gdyni w drugiej połowie 2019 roku w Ekstralidze oraz we wszystkich turniejach i spotkaniach towarzyskich, w których będzie brał udział Zespół Wykonawcy,
2) przyznaniu miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Zespołu i umieszczaniu nazwy „Gdynia” w pełnej nazwie Zespołu „Rugby Club Arka Gdynia”,
3) umieszczeniu logo Gdynia Rugby lub nazwy „Gdynia” w materiałach i publikacjach wydawanych przez Zespół przy organizacji rozgrywek np.: papier firmowy, materiały prasowe, plakaty, kalendarz oraz inne materiały reklamowe związane z Zespołem,
4) umieszczeniu logo Gdynia Rugby z przodu na koszulkach meczowych, eksponowanych podczas wszystkich meczów ligowych z udziałem Zespołu, a także podczas wszystkich turniejów i spotkań towarzyskich, w których będzie brał udział Zespół,
5) umieszczeniu logo Gdynia Rugby na dresach meczowych i wyjściowych lub koszulkach technicznych, eksponowanych podczas wszystkich meczów ligowych i z udziałem Zespołu, a także podczas wszystkich turniejów i spotkań towarzyskich, w których będzie brał udział Zespół,
6) umieszczeniu 3 sztuk banerów reklamowych miasta Gdyni o minimalnych wymiarach 1 m x 4 m, 1 m x 3 m i 1 m x 2 m na Stadionie (Narodowy Stadion Rugby w Gdyni przy ulicy Kazimierza Górskiego 10, zwany dalej „Stadionem”), eksponowanych podczas wszystkich meczów z udziałem Zespołu w charakterze gospodarza,
7) umieszczeniu 4 flag miasta Gdyni na Stadionie, eksponowanych podczas wszystkich meczów z udziałem Zespołu w charakterze gospodarza,
8) umieszczeniu logo Gdynia Rugby na telebimie usytuowanym na Stadionie (czas emisji 40 %), eksponowanego podczas wszystkich meczów z udziałem Zespołu w charakterze gospodarza,
9) umieszczeniu logo Gdynia Rugby na stronie internetowej zespołu www.arkarugby.pl wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl w okresie obowiązywania umowy,
10) informowaniu przez Wykonawcę oraz przez Zespół o wspieraniu przygotowań i działalności sportowej Wykonawcy i Zespołu przez miasto Gdynia podczas udzielanych informacji i wywiadów mediom
3. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają między innymi na:
1) umieszczeniu banerów promujących PKO Grand Prix Gdyni (Bieg Urodzinowy z PKO Bankiem Polskim, Bieg Europejski z PKO Bankiem Polskim, Nocny Bieg Świętojański z Bankiem Polskim, Bieg Niepodległości z PKO Bankiem Polskim) lub Mistrzostw Polski w MTB Gdynia Maraton (zwanych dalej łącznie „Wydarzeniami”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie powitalnej Zespołu, w okresie obowiązywania umowy,
2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Zespołu, w okresie obowiązywania umowy,
3) umieszczeniu artykułu zapowiadającego każde z Wydarzeń organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie Zespołu, w okresie obowiązywania umowy,
4) dołączeniu baneru promującego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu pod wpisem na stronie internetowej Zespołu, w okresie obowiązywania umowy,
5) umieszczeniu plakatów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w obrębie punktów sprzedaży biletów na mecze Zespołu,
6) umożliwieniu Zamawiającemu wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z meczów oraz zdarzeń przed i po spotkaniach łącznie z postaciami (zawodnicy Zespołu) dla celów promocyjno-reklamowych jednostki Zamawiającego,
7) umożliwieniu Zamawiającemu nagrywania meczy z udziałem Zespołu na potrzeby własne.
 
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryUdzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w przypadkach wymienionych poniżej
Roboty budowlane/dostawy/usługi mogą być zrealizowane tylko przez określonego wykonawcę z następującego powodu:brak konkurencji ze względów technicznych
Wyjaśnienie:
 
Art. 67 ust 1 pkt 1 a) i b) ustawy Prawo zamówień publicznych – zamówienie może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Zlecenie wykonania tego zadania Stowarzyszeniu Rugby Club Arka Gdynia z siedzibą w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego 10 posiadającej drużynę w Ekstralidze rugby jest zasadne, ponieważ drużyna ta jest obecnie jedynym reprezentantem Gdyni w ogólnopolskich rozgrywkach Ekstraligi Rugby organizowanych przez Polski Związek Rugby. Rugby Club Arka Gdynia powstał w 1996 roku i od tego czasu niezmiennie związany jest z miastem Gdynia, a jego wieloletnia działalność w szczególny sposób wpisała się na karty historii sportu i ze społecznością naszego miasta. W sezonie 1997/1998 gdyńskie buldogi wygrały rozgrywki II ligi uzyskując tym samym awans do I ligi (obecnej ekstraligi). Pierwszy sezon wśród najlepszych zakończył się dla gdynian wielkim sukcesem, mianowicie Arka wywalczyła wicemistrzostwo Polski. Był to pierwszy medal gdyńskiego rugby w kategorii seniorów. Już pięć lat później „Buldogi” zostały po raz pierwszy najlepszą drużyną w kraju. W ciągu swojej niespełna dwudziestoletniej historii RC Arka Gdynia stała się sportową wizytówką miasta i jedną z najsilniejszych drużyn w polskim rugby. W tym czasie drużyna zdobyła cztery tytuły Mistrza Polski, sześciokrotnie kończyła rozgrywki Ekstraligi Rugby ze srebrnym medalem, a czterokrotnie zdobyła brązowy medal. Każdorazowo mecze ligowe, rozgrywane na Narodowym Stadionie Rugby, z udziałem zespołu cieszą się dużą popularnością w naszym mieście. W związku z tak dobrymi wynikami, jakie osiąga od wielu lat drużyna Rugby Club Arka Gdynia, można znaleźć szeroki zakres publikacji na ich temat w środkach masowego przekazu. Zarówno krajowe jak i regionalne media zamieszczają wiele newsów dotyczących gdyńskich buldogów. Również w artykułach prasowych i relacjach radiowych można znaleźć dużo informacji o zespole jak i naszym mieście, co stanowi doskonałą promocję miasta Gdyni w całej Polsce. Klub reprezentuje Gdynię pod banderą Wielkiej Arki propagując ideę gdyńskich klubów w ujednoliconych barwach żółto niebieskich. Działania sportowe i społeczne podejmowane przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia stanowią doskonałą promocję gminy miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności.
 
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowaniaNumer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2019/S 162-399324
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 1
Nazwa:
 
Promocja gminy miasta Gdyni oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności przez zespół rugby mężczyzn Rugby Club Arka Gdynia w rozgrywkach drugiej połowy 2019 roku
 
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:03/09/2019
V.2.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 1
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcyRugby Club „Arka” Gdynia
ul. Kazimierza Górskiego 10
Gdynia
81-302
Polska
Kod NUTS: PL
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)Całkowita końcowa wartość umowy/części: 284 552.85 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczePrezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
 
1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2. Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 182 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17 A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.plAdres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:03/10/2019

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Przemysław Dalecki
Wprowadził informację: Maciej Zaborski
Data wytworzenia informacji: 08.10.2019
Data udostępnienia informacji: 08.10.2019