Informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach, archiwach oraz o sposobach i zasadach ich udostępniania

Przedszkole prowadzi:


1. Rejestry:
  • zarządzeń wewnętrznych dyrektora
  • upoważnień i pełnomocnictw
  • wzorów pieczęci i stempli
  • uchwał Rady Miasta
  • uchwał Rady Pedagogicznej
  • uchwał Rady Rodziców
  • druków ścisłego zarachowania
  • druków własnych przedszkola
  • zamówień publicznych
  • umów
  • wypadków
  • odpłatności za przedszkole
  • korespondencji wychodzącej i przychodzącej
2. Ewidencje:
  • akta osobowe pracowników - dostępne w kancelarii dyrektora
  • nauczycieli ubiegających się o stopień awansu zawodowego - dostępne w kancelarii dyrektora
  • czasu pracy pracowników nie będących nauczycielami - dostępne w kancelarii głównej księgowej i specjalisty do spraw kadr i płac
  • wydanych zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach - dostępne w kancelarii głównej księgowej i specjalisty do spraw kadr i płac
  • urlopów pracowników - dostępne w kancelarii dyrektora
  • dzieci z podziałem na grupy wiekowe - dostępne w kancelarii dyrektora
  • oświadczeń o zachowaniu tajemnicy służbowej - dostępne w kancelarii dyrektora
  • wyjść poza teren placówki - w kancelarii intendenta
3. Archiwa przedszkola, a w nich:
  • akta archiwalne kategorii A
  • kadry
  • finanse i księgowość
  • płace
  • działalność przedszkola

Akta i dokumenty i archiwa udostępniane są do wglądu wicedyrektorowi, głównemu księgowemu, specjaliście ds. kadr i płac oraz intendentowi za zgodą dyrektora przedszkola.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Dorota Sikorska
Wprowadził informację: Dorota Sikorska
Ostatnio zmodyfikował: Dorota Sikorska
Data wytworzenia informacji: 06.11.2015
Data udostępnienia informacji: 06.11.2015
Ostatnia aktualizacja: 06.11.2015
Data aktualizacji Czynność Osoba
06.11.2015 12:31 Dodanie informacji Dorota Sikorska