Dostępność
Dane koordynatora ds. dostępnościMarta Otrębska
Specjalistka ds. Edukacji i Koordynatorka ds. Dostępności
e-mail: m.otrebska@muzeumemigracji.pl
telefon: +48 58 670 41 56
SMS: +48 539 998 937
Połącz się w polskim języku migowym:
https://tlumacz.migam.org/muzeum_emigracji_w_gdyni
Informacje na temat Muzeum Emigracji w Gdyni
Opis Muzeum:
· w tekście łatwym do czytania i rozumienia,
· w polskim języku migowym,
· w tekście czytelnym dla osób korzystających z programów do głosowego odczytu ekranu.
Informacje o dostępności Muzeum Emigracji w Gdyni:
Budynek Muzeum jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Na parkingu przed Muzeum znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do i z Muzeum Emigracji w Gdyni kursują autobusy linii 119, 133, 700. Kursy są realizowane przez pojazdy niskopodłogowe.
Szczegółowe informacje o dostępności Muzeum znajdziesz na stronie:
https://polska1.pl/wizyta/informacje-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami/
Złóż wniosek o zapewnienie dostępności lub wyślij informację o braku dostępności
Informacja o braku dostępności
Możesz nas poinformować o braku dostępności. Aby to zrobić, skorzystaj ze wzoru dokumentu z informacją o braku dostępności albo skontaktuj się bezpośrednio z Koordynatorką do spraw dostępności, Martą Otrębską (m.otrebska@muzeumemigracji.pl).
Wzór informacji o braku dostępności (docx)
Wzór informacji o braku dostępności (pdf)
Wniosek o zapewnienie dostępności
Jeżeli chcesz skorzystać z naszej oferty, ale nie możesz ze względu na występujące bariery, możesz wysłać do nas wniosek o zapewnienie dostępności.
Taki wniosek może złożyć osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy.
Wniosek możesz:
- przesłać pocztą na adres:
ul. Polska 1,
81-339 Gdynia
- przesłać mailem na adres: biuro@muzeumemigracji.pl,
- złożyć w Biurze Muzeum od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 – 15:30.
Wzór wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub komunikacyjno-informacyjnej (pdf)
Wzór wniosku z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej (docx)
Wzór wniosku z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej (pdf)
Terminy
Postaramy się zapewnić dostępność jak najszybciej. Powinniśmy to zrobić w ciągu:
- 7 dni – dla dostępności cyfrowej,
- 14 dni – dla dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej.
Jeśli nie będziemy w stanie zapewnić Ci żądanej dostępności, powiadomimy Cię o tym i postaramy się zapewnić dostęp w inny sposób.
Złożenie skargi
W przypadku braku zapewnienia dostępności masz prawo do złożenia skargi.
Jeżeli wnioskujesz o zapewnienie dostępności architektonicznej lub komunikacyjno-informacyjnej
Możesz złożyć skargę do Prezesa Zarządu PFRON w terminie 30 dni od dnia:
- w którym upłynął podstawowy termin zapewnienia dostępności – 14 dni od dnia złożenia wniosku,
- w którym upłynął wydłużony termin zapewnienia dostępności – 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku,
- otrzymania zawiadomienia o braku możliwości zapewnienia dostępności.
Jeżeli z jakichś względów odmówimy zapewnienia dostępności cyfrowej strony, wskazanej w żądaniu, możesz złożyć skargę do Muzeum.
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego- z dnia 25.03.2021r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Karolina Grabowicz-Matyjas |
Wprowadził informację: | Anna Chudzikiewicz |
Ostatnio zmodyfikował: | Anna Chudzikiewicz |
Data wytworzenia informacji: | 29.03.2021 |
Data udostępnienia informacji: | 29.03.2021 |
Ostatnia aktualizacja: | 08.02.2022 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
08.02.2022 11:19 | Dodanie informacji | Anna Chudzikiewicz |