Załatwianie spraw/ przyjmowanie skarg/wniosków
w Muzeum Emigracji w Gdyni
1. W Muzeum Emigracji w Gdyni, zwanym dalej „Muzeum" skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, pocztą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.
2. Wnoszących skargi i wnioski ustnie przyjmują:
• Dyrektor/Zastępca Dyrektora Muzeum (lub w razie ich nieobecności inna wyznaczona osoba) w każdy poniedziałek w godzinach 14:00 - 16:00;
• pracownicy Działu administracji i obsługi klienta Muzeum (w tym personel obsługi ekspozycji stałej, sklepu i kas) w każdą środę i czwartek w godz. 12.00 - 16.00.
3. Z przyjęcia skargi lub wniosku wniesionego ustnie sporządza się protokół.
4. Skargi lub wnioski wnoszone pisemnie przyjmuje sekretariat Muzeum.
5. Obsługą interesantów we wszelkich pozostałych (tj. nie będących wniesieniem skargi/wniosku) sprawach związanych z działalnością Muzeum, zajmują się poszczególne komórki organizacyjne wg ich właściwości, osobiście w godzinach urzędowania biura Muzeum oraz na dane kontaktowe udostępnione na stronie internetowej. Sprawy natury ogólnej bądź dotyczące kompetencji kilku działów należy kierować na sekretariat.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Karolina Grabowicz-Matyjas |
Wprowadził informację: | Iwona Kaczyńska |
Ostatnio zmodyfikował: | Iwona Kaczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 15.04.2016 |
Data udostępnienia informacji: | 15.04.2016 |
Ostatnia aktualizacja: | 15.04.2016 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
15.04.2016 14:04 | Dodanie informacji | Iwona Kaczyńska |