XVIII sesja Rady Dzielnicy Witomino z dnia 24 sierpnia 2021 r.
Działając na podstawie §14 ust.1 Statutu Dzielnicy Witomino – przyjętego Uchwałą nr V/149/19 Rady Miasta Gdyni z dnia 23 stycznia 2019 roku w sprawie połączenia dzielnic Witomino-Leśniczówka i Witomino-Radiostacja oraz uchwalenia Statutu Dzielnicy Witomino (Dz. Urz. Woj. Pom. z dnia 25 stycznia 2019r. poz. 492 ) zwołuję XVIII sesję Rady Dzielnicy Witomino na dzień 24 sierpnia 2021 r. o godzinie 18:00 z w siedzibie Rady Dzielnicy Witomino mieszczącej się w Szkole Podstawowej Nr 12 przy ul. Stawnej 4-6 w Gdyni.
Sesja w reżimie sanitarnym.
Proponuję przyjęcie następującego porządku obrad:
1. Otwarcie sesji Rady Dzielnicy Witomino.
2. Stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad XVIII sesji Rady Dzielnicy Witomino.
3. Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Dzielnicy Witomino.
4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia projektu planu finansowego Rady Dzielnicy Witomino na rok 2022 (druk 4).
5. Dyskusja na temat propozycji zmian organizacji ruchu na terenie dzielnicy.
6. Dyskusja na temat projektu decyzji o warunkach zabudowy na działce 306, ul. Kielecka 111.
7. Sprawy bieżące.
8. Wolne wnioski.
9. Ustalenie terminu następnej sesji.
10. Zakończenie obrad.
Przewodnicząca
Zarządu Dzielnicy Witomino
Joanna Ołownia
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Tomasz Kamiński |
Wprowadził informację: | Izabela Procelli-Szynwelska |
Ostatnio zmodyfikował: | Izabela Procelli-Szynwelska |
Data wytworzenia informacji: | 16.08.2021 |
Data udostępnienia informacji: | 16.08.2021 |
Ostatnia aktualizacja: | 16.08.2021 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
16.08.2021 14:17 | Aktualizacja treści | Izabela Procelli-Szynwelska |