Informacja o wyborze oferty na organizację strefy gastronomicznej podczas 20. Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy organizacji strefy gastronomicznej podczas 20. Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów w dniach 09-11 marca 2018 roku przy hali Gdynia Arena, ul. Kazimierza Górskiego 8.
Postępowanie nie podlegało przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający informuje, iż decyzją Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 13.02.2018 r. (zarządzenie nr 7461/18/VII/M) zatwierdzono wynik postępowania na udostępnienie w dniach 9-11 marca 2018 roku powierzchni na organizację strefy gastronomicznej oraz wyrażono zgodę na zawarcie umowy z podmiotem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
W terminie wskazanym w warunkach konkursu oferty złożyły następujące firmy: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Morena”, MDD sp. z o.o., FiestaEvents Joanna Skibińska, PJ sp. z o.o. Wszystkie oferty spełniły wymagania formalne. Natomiast jedna z nich nie spełniła wymogu dotyczącego różnorodności i atrakcyjności oferowanego asortymentu.
Za najkorzystniejszą została uznana oferta firmy PJ sp. z o.o., która zawierała najwyższą kwotę netto (3 000 zł) za dzierżawę powierzchni na prowadzenie strefy gastronomicznej przy hali Gdynia Arena podczas Ogólnopolskich Spotkań Podróżników, Żeglarzy i Alpinistów. Pozostałe oferty opiewały na następujące kwoty netto: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Morena” 300 zł, MDD sp. z o.o. 900 zł, Fiestaevents Joanna Skibińska 2 000 zł.
Biorąc pod uwagę powyższe, do organizacji strefy gastronomicznej wybrana została firma PJ sp. z o.o., z którą została podpisana umowa.