Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego MN.271.16.2014
Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego poniżej 207 000 euro na opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu wraz z realizacją przedstawionych działańZarządzeniem nr 14509/14/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 15 kwietnia 2014 r. zaakceptowany został wynik postępowania o zamówienie publiczne w sprawie przetargu nieograniczonego na opracowanie koncepcji i scenariuszy działań promujących miejskie produkty turystyczne: część 1 - szlak Legendy Morskiej Gdyni oraz część 2 - Gdyński Szlak Modernizmu wraz z realizacją przedstawionych działań w latach 2014 – 2015.
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia termin składania ofert określono na dzień 28.03.2014 roku na godzinę 11:00. W tym terminie złożono 2 oferty - każda na część 1 i 2. W dniu 28.03.2014 roku o godzinie 12:00 odbyło się publiczne otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego. Obie oferty zostały uznane za ważne i spełniające wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zostały złożone następujące oferty cenowe brutto:
Lp. | Nazwa oferenta | Ceny brutto oferty |
1. | Oldskul Media Tomasz Zaborowicz ul. Polna 28L 05-505 Gabryelin | część 1 -74 046,00 zł brutto część 2 - 75 030,00 zł brutto |
2. | Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o. Al. Zwycięstwa 96/98 81-451 Gdynia | część 1 - 222 630,00 zł brutto część 2 - 295 200,00 zł brutto |
Oferty oceniano wg następujących kryteriów:
część 1
- cena oferty brutto (waga 50 %)
- atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny – szlak Legendy Morskiej Gdyni (waga kryterium 50 %)
cześć 2
- cena oferty brutto (waga 50 %)
- atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny – Gdyński Szlak Modernizmu (waga kryterium 50 %).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zarówno w przypadku części 1 jak i części 2, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
Część 1
Lp. | Nazwa oferenta | Cena | Atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny – część 1 szlak Legendy Morskiej Gdyni | Łączna punktacja oceny ofert |
1. | Oldskul MediaTomasz Zaborowiczul. Polna 28L05-505 Gabryelin | 5 pkt | 0,83 pkt | 5,83 pkt |
2. | Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o.Al. Zwycięstwa 96/9881-451 Gdynia | 1,66 pkt | 4,66 pkt | 6,32 pkt |
Część 2
Lp. | Nazwa oferenta | Cena | Atrakcyjność planowanych działań ujętych w koncepcji działań promujących miejski produkt turystyczny – część 2 Gdyński Szlak Modernizmu | Łączna punktacja oceny ofert |
1. | Oldskul MediaTomasz Zaborowiczul. Polna 28L05-505 Gabryelin | 5 pkt | 0,75 pkt | 5,75 pkt |
2. | Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o.Al. Zwycięstwa 96/9881-451 Gdynia | 1,27 pkt | 4,5 pkt | 5,77 pkt |
- dla części 1 – Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni 81-451 przy Al. Zwycięstwa 96/98, która uzyskała najwięcej punktów,
- dla części 2 - Agencja Rozwoju Gdyni sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni 81-451 przy Al. Zwycięstwa 96/98, która uzyskała najwięcej punktów.
Umowy z w/w wykonawcą mogą zostać zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Ewa Kosakowska |
Wprowadził informację: | Agnieszka Krasińska |
Ostatnio zmodyfikował: | Agnieszka Krasińska |
Data wytworzenia informacji: | 17.04.2014 |
Data udostępnienia informacji: | 17.04.2014 |
Ostatnia aktualizacja: | 17.04.2014 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
17.04.2014 14:43 | Aktualizacja treści | Agnieszka Krasińska |
17.04.2014 14:38 | Aktualizacja treści | Agnieszka Krasińska |
17.04.2014 14:34 | Aktualizacja treści | Agnieszka Krasińska |
17.04.2014 14:30 | Aktualizacja treści | Agnieszka Krasińska |
17.04.2014 14:25 | Dodanie informacji | Agnieszka Krasińska |