Wynik postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego

   
Prezydent Miasta Gdyni informuje,
że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę  na dostawę  materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn  biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego w 2012/2013 roku  
 
Oferty ważne złożyły firmy:
 
•1.PH „KAS" J. Kasperski Sp. J. 81-969 Gdynia ul.J.Wiśniewskiego 20 z ceną 774318,48 zł brutto
•2. „PRETOR" Sp. z o.o. 80-169 Gdańsk ul. Rakoczego 31 z ceną 768465,20 zł brutto
•3. P.H.U.„SAMFIX-PAPIER" Sp. Jawna  80-416 Gdańsk  ul. Gen. Hallera 132 z ceną 755938,56 zł brutto
•4.„ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3  z ceną 750820,59 zł brutto
 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcy firmie „ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3,                                            która zaoferowała najniższą cenę 750820,59 zł brutto. (Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdyni  nr 8917/12/VI/S.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Iwona Pianka
Wprowadził informację: Andrzej Ciupalski
Ostatnio zmodyfikował: Andrzej Ciupalski
Data wytworzenia informacji: 05.12.2012
Data udostępnienia informacji: 07.12.2012
Ostatnia aktualizacja: 07.12.2012
Data aktualizacji Czynność Osoba
07.12.2012 14:25 Dodanie informacji Andrzej Ciupalski