Wynik postępowania na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego
Prezydent Miasta Gdyni informuje,
że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego w 2012/2013 roku
Oferty ważne złożyły firmy:
•1.PH „KAS" J. Kasperski Sp. J. 81-969 Gdynia ul.J.Wiśniewskiego 20 z ceną 774318,48 zł brutto
•2. „PRETOR" Sp. z o.o. 80-169 Gdańsk ul. Rakoczego 31 z ceną 768465,20 zł brutto
•3. P.H.U.„SAMFIX-PAPIER" Sp. Jawna 80-416 Gdańsk ul. Gen. Hallera 132 z ceną 755938,56 zł brutto
•4.„ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3 z ceną 750820,59 zł brutto
Zamówienie zostało udzielone wykonawcy firmie „ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3, która zaoferowała najniższą cenę 750820,59 zł brutto. (Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdyni nr 8917/12/VI/S.)