Wynik postepowania o zamówienie publiczne na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, maszyn biurowych oraz papieru term.i komp. w 2012r

   
Prezydent Miasta Gdyni informuje,
że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę  na dostawę  materiałów eksploatacyjnych do drukarek, maszyn biurowych oraz papieru termicznego i komputerowego  w 2012 roku  
 
Oferty ważne złożyły firmy:
 
•1.     „PRETOR" Sp. z o.o. 80-169 Gdańsk ul. Rakoczego 31 z ceną 662 998,00 zł brutto
•2.     P.H.U.„SAMFIX-PAPIER" Sp. Jawna  80-416 Gdańsk  ul. Gen. Hallera 132 z ceną 659 141,34 zł brutto
•3.     PH KAS J. Kasperski Sp. J. 81-969 Gdynia ul. Wiśniewskiego 20 z ceną 659 111,79 zł brutto
•4.     „ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3 z ceną 656 076,07 zł brutto
 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcy firmie „ADOS" Wiesław Mićko, 80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3, która zaoferowała najniższą cenę 656076,07 zł brutto. (Zarządzenie Prezydenta Miasta Gdyni  nr 4847/11/VI/S.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Iwona Pianka
Wprowadził informację: Andrzej Ciupalski
Ostatnio zmodyfikował: Andrzej Ciupalski
Data wytworzenia informacji: 28.12.2011
Data udostępnienia informacji: 02.01.2012
Ostatnia aktualizacja: 02.01.2012
Data aktualizacji Czynność Osoba
02.01.2012 14:20 Dodanie informacji Andrzej Ciupalski