Konkurs na opracowanie kampanii informacyjno - promocyjnej szlaku "Legenda Morska Gdyni" wraz z kosztorysem
Informacja o wyniku postępowania MN.271.62.2011 prowadzonego w trybie konkursu na „Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno – promocyjnej szlaku Legenda Morska Gdyni wraz z kosztorysem”Zarządzeniem Prezydenta Miasta Gdyni numer 3467/11/VI/M z dnia 20 września 2011 r. postanowiono:
1. Zaakceptować wynik konkursu na „Opracowanie koncepcji kampanii informacyjno – promocyjnej szlaku Legenda Morska Gdyni wraz z kosztorysem” ogłoszonego zarządzeniem Prezydenta Miasta Gdyni nr 1969/11/VI/M z dnia 17 maja 2011 r.
2. Zaakceptować przeprowadzenie negocjacji z Agencją Rozwoju Gdyni Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Świętojańska 141 zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Gdańsk- Północ, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000323812, NIP 586-223-12-14 w celu zawarcia umowy na realizację kampanii informacyjno – promocyjnej szlaku „Legenda Morska Gdyni”.
W terminie składania prac konkursowych, do dnia 22 lipca 2011 r., do siedziby organizatora wpłynęły 2 prace konkursowe oznaczone w sposób anonimowy jak poniżej:
Praca 1, liczba rozpoznawcza 220711
Praca 2, liczba rozpoznawcza 201199
W dniu 3 sierpnia 2011 r. prace konkursowe (po jednym egzemplarzu z każdej z ww. prac) zostały przekazane członkom Sądu Konkursowego celem oceny zgodnie z kryteriami określonymi w regulaminie i postanowieniami art.87 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 223 , poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.).
W terminie od dnia 3 sierpnia do dnia 29 sierpnia 2011 r. prace podlegały ocenie Sądu Konkursowego. W dniu 29 sierpnia 2011 Sąd konkursowy dokonał porównania złożonych prac konkursowych.Oferta oznaczona liczbą 201199 nie podlegała ocenie ze względów formalnych. W ofercie nie został przedstawiony „Harmonogram realizacji działań kampanii informacyjno-promocyjnej szlaku „Legenda Morska Gdyni”.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę oznaczoną liczbą 220711.
Po rozstrzygnięciu konkursu dokonana została identyfikacja autorów prac konkursowych.
Praca 1, liczba rozpoznawcza 220711: Agencja Rozwoju Gdyni Sp. z o.o.,
ul. Świętojańska 141, 81-404 Gdynia; Landbrand s.c. Paulina Brzeska-Gonera, Hubert Gonera, Os. Bolesława Chrobrego 13A/91, 60 – 681 Poznań
Praca 2, liczba rozpoznawcza 201199: Mr. Bloom sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 22/5,
81-758 Sopot
W terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia ustalenia wyników konkursu autorzy wybranej pracy konkursowej - Agencja Rozwoju Gdyni Sp. z o.o. oraz Paulina Brzeska-Gonera
i Hubert Gonera działający jako firma Landbrand s.c. Paulina Brzeska-Gonera, Hubert Gonera z siedzibą w Poznaniu zaproszeni zostaną do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki w celu zawarcia umowy na realizację koncepcji kampanii informacyjno-promocyjnej szlaku „Legenda Morska Gdyni”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Ewa Kosakowska |
Wprowadził informację: | Agnieszka Krasińska |
Ostatnio zmodyfikował: | Agnieszka Krasińska |
Data wytworzenia informacji: | 22.09.2011 |
Data udostępnienia informacji: | 22.09.2011 |
Ostatnia aktualizacja: | 22.09.2011 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
22.09.2011 13:03 | Dodanie informacji | Agnieszka Krasińska |