Zadania inwestycyjno - remontowe dzielnicy Obłuże
Rada dzielnicy Obłuże zwróciła się z prośbą o dokonanie techniczno - finansowej analizy następujących zadań inwestycyjnych i remontowych:
1. Remont chodnika przy ul. Turkusowej 1 - 12a oraz Płk. Dąbka 231 A.
2. Remont chodnika przy ul. Płk. Dąbka na odcinku od nr 201 do Targowiska Nr 8.
3. Remont ul. Szklarskiej polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt yomb.
4. Remont ul. Spawaczy polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt yomb.
5. Remont ul. Flisaków do ul. Sztukatorów polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt yomb.
6. Remont ul. Frezerów na odcinku od ul. Perłowej do ul. Jantarowej polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt yomb.
7. Utwardzenie nawierzchni gruntowej płytami yomb - miejsca postojowe przy ul. Turkusowej 19.
8. Remont ciągu pieszego wzdłuż budynku przy ul. J. Unruga 70 (wymiana nawierzchni na kostkę).
9. Utwardzenie nawierzchni gruntowej płytami yomb - miejsca postojowe za Targowiskiem Miejskim Karat przy ul. J. Unruga, na wysokości boiska szkolnego przy SP Nr 39.
10. Poszerzenie ul. Traczy płytami yomb.
11. Budowa chodnika wzdłuż podjazdu do budynków Nr 100 i 102 od ul. Kwiatkowskiego.
12. Budowa ciągu pieszego (ok. 30 mb) od ul. Kwiatkowskiego do ul. Perłowej nr 20.
13. Remont ciągu pieszego przy ul. Ledóchowskiego 1.
14. Remont ciągu pieszego wzdłuż ul. Stolarskiej, na odcinku od budynku nr 1 przy ul. Białowieskiej do ul. Benisławskiego.
15. Budowa ul. Cechowej na odcinku od nr 38 do nr 58.
16. Budowa miejsc postojowych przy ul. Ledóchowskiego 3.
17. Budowa miejsc postojowych przy ul. Unruga 53.
18. Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. Sucharskiego.
19. Modernizacja obiektu sportowego "Skatepark Skwerek".
20. Budowa oświetlenia schodów od ul. Krawieckiej 30 do ul. Stolarskiej 21.
21. Wykonanie utwardzenia chodnika przy ul. Turkusowej od nr 1 do schodów prowadzących do SP nr 6 i ul. Cechowej.
22. Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Frezerów od ul. Unruga do ul. Perłowej.
23. Utwardzenie drogi na odcinku od ul. Płk. Dąbka w kierunku ROD im. M. Reja.
24. Remont chodników na Skwerze Ireny Kwiatkowskiej.
25. Remont nawierzchni chodnika na odcinku od pętli autobusowej do budynku przy ul. Maciejewicza 15.
26. Utwardzenie płytami yomb odcinka nawierzchni jezdni od ul. Płk. Dąbka w kierunku ROD im. Mikołaja Reja.
27. Remont nawierzchni jezdni przy budynkach ul. Ledóchowskiego nr 1 i 3.
Po przeprowadzeniu konsultacji społecznych i podjęciu uchwał, radni dzielnicy wskazali do realizacji następujące zadania:
1. Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. Sucharskiego.
2. Budowa ciągu pieszego przy ul. Płk. Dąbka na odcinku od nr 201 do Targowiska Nr 8.
3. Budowa ciągu pieszego wzdłuż podjazdu do budynków nr 100 i 102 od ul. Kwiatkowskiego.
4. Remont ciągu pieszego przy ul. Turkusowej 1 - 12A oraz ul. Płk. Dąbka 231A.
5. Budowa ciągu pieszego wzdłuż budynku nr 70 przy ul. Unruga (wymiana nawierzchni bitumicznej na kostkę betonową.
6. Remont nawierzchni ul. Frezerów na odcinku od ul. Perłowej do ul. Jantarowej.
7. Modernizacja obiektu sportowego "Skatepark Skwerek" na terenie rekreacyjnym Stawek.
8. Budowa oświetlenia schodów od ul. Krawieckiej 30 do ul. Stolarskiej 21.
9. Budowa miejsc postojowych przy ul. Adm. Unruga 53.
10. Wykonanie utwardzenia przy ul. Turkusowej od nr 1 do schodów prowadzących do SP nr 6 i ul. Cechowej.
11. Remont nawierzchni chodnika na odcinku od pętli autobusowej do budynku przy ul. Maciejewicza 15.
12. Remont chodników na Skwerze Ireny Kwiatkowskiej przy ul. Płk. Dąbka.
13. Utwardzenie plytami yomb odcinka nawierzchni jezdni od ul. Płk. Dąbka w kierunku ROD im. M. Reja.
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 1
(Budowa oświetlenia ciągu pieszego przy ul. Sucharskiego)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5943/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranego przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięcia inwestycyjnego na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Wydziału Inwestycji.
stan na lipiec 2017 r:
- uzyskano warunki techniczne od ZDiZ,
- ustalono w porozumieniu z radą dzielnicy szczegółowy zakres inwestycji,
- przygotowano i rozstrzygnięto postępowanie w sprawie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 Euro,
- przygotowano umowę z wykonawca dokumentacji projektowo - kosztorysowej: ELEKTROUSŁUGA W. Melzacki, kwota zamówienia: 18.204 zł, termin realizacji: 28 luty 2018 r.
stan na październik 2017 r./styczeń 2018 r:
- trwały prace projektowe.
stan na maj 2018 r.:
- w wyznaczonym terminie uzyskano komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
- trwała weryfikacja dokumentacji,
- szacowany koszt robót budowlanych wg. kosztorysów inwestorskich wynosi 79.950 zł.
stan na sierpień/listopad 2018 r.:
- zakończono opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej,
- przeprowadzono weryfikację projektu i uzyskano pozwolenie na budowę,
- zadanie zakończono w zakresie przygotowania do realizacji.
stan na styczeń 2019 r.:
- rozpoczęto roboty bydowlane.
stan na kwiecień 2019 r.:
- roboty budowlane zostały wykonane w 90%.
stan na lipiec 2019 r.:
-trwały prace budowlane
stan na październik 2019 r.:
-zakończono prace budowlane
- trwała procedura odbiorowa
- koszt prac budowlanych: 76.149 zł brutto
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę łączną 96.712 zł. brutto (rozliczenie kosztów na podst. pisma Wydziału Inwestycji nr UIR.7013.2.7.2017.BW z dnia 07.12.2021 r.)
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 2
(Budowa ciągu pieszego przy ul. Płk. Dąbka na odcinku od nr 201 do Targowiska Nr 8)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5844/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na grudzień 2017 r:
- wykonanie dokumentacji projektowej zostanie zlecone w 2018 r.
stan na maj 2018 r.:
- z uwagi na nieskomplikowany charakter prac zadanie zostanie wykonane bez opracowania dokumentacji.
stan na styczeń 2019 r.:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 133.164 zł.
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 3
(Budowa ciągu pieszego wzdłuż podjazdu do budynków nr 100 i 102 od ul. Kwiatkowskiego)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5844/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na paźdzeirnik 2017 r:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 98.593 zł (w tym ze środków inwestycyjno - remontowych: 70.000 zł).
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 4
(Remont ciągu pieszego przy ul. Turkusowej 1 - 12A oraz ul. Płk. Dąbka 231A)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5844/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na paźdzeirnik 2017 r:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 101.949 zł (w tym ze środków inwestycyjno - remontowych: 50.000 zł).
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 5
(Budowa ciągu pieszego wzdłuż budynku nr 70 przy ul. Unruga - wymiana nawierzchni bitumicznej na kostkę betonową)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5844/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na grudzień 2017 r:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 86.277 zł (w tym ze środków inwestycyjno - remontowych: 80.000 zł).
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 6
(Remont nawierzchni ul. Frezerów na odcinku od ul. Perłowej do ul. Jantarowej)
09 marzec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XV/13/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2015 - 2018.
28 marzec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 5844/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych na lata 2017 - 2018.
29 marzec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na grudzień 2017 r:
- remont zostanie zlecony w 2018 r.
stan na maj 2018 r.:
- zadanie zostanie zrealizowane w bieżącym roku.
stan na styczeń 2019 r.:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 40.917 zł.
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 7
(Modernizacja obiektu sportowego "Skatepark Skwerek" na terenie rekreacyjnym Stawek)
05 lipiec 2017 r. - podjęcie Uchwały nr XVII/18/2017 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych na lata 2017 - 2018.
25 lipiec 2017 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 6457/17/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranego przez radę dzielnicy Obłuże zadania inwestycyjno - remontowego.
26 lipiec 2017 r. - przekazanie zadania do realizacji do Gdyńskiego Centrum Sportu.
stan na grudzień 2017 r:
- środki zostały zabezpieczone i przeniesione na 2018 rok.
- zadanie będzie realizowane w 2018 r.
stan na maj 2018 r.:
- GCS otrzymało pozytywną opinię Zarządu Dróg i Zieleni dotyczącą realizacji inwestycji,
- w przygotowaniu jest wszczęcie postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
stan na styczeń 2019 r.:
- w związku z otrzymaną opinią od Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, przed przystąpieniem do wszczęcia postępowania w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych konieczne jest uzyskanie niezbędnych decyzji oraz warunków technicznych dotyczących dostosowania istniejącego oświetlenia na potrzeby skateparku oraz odwodnienia,
- trwa procedura uzyskiwania ww. decyzji i warunków technicznych,
- teren skateparku objęty będzie miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, którego przystąpienie do sporządzania planowane jest na koniec stycznia 2019 roku.
- po przystąpieniu do sporządzania planu zostaną wykonane przez Biuro Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni niezbędne analizy i studia, celem określenia szczegółowego docelowego przeznaczenia poszczególnych działek.
stan na lipiec 2019 r.:
- GCS wystąpił do Rady Dzielnicy z zapytaniem o podjęcie decyzji o wstrzymaniu realizacji do czasu uchwalenia planu lub o kontynuacji zadania przed określeniem ostatecznego przeznaczenia terenu i uchwaleniem MPZP.
stan na październik 2019 r.:
- Gdyńskie Centrum Sportu analizowało inne lokalizacje pod realizację skateparku proponowane przez Radę Dzielnicy Obłuże,
- w wyniku przeprowadzonych analiz stwierdzono, iż nie ma możliwości realizacji inwestycji w proponowanych alternatywnych lokalizacjach,
- realizacja inwestycji została wstrzymana do czasu otrzymania odpowiedzi Biura ds. Dzielnic.
stan na styczeń 2020 r.:
- realizacja inwestycji została wstrzymana do czasu otrzymania odpowiedzi od radnych Dzielnicy Obłuże.
stan na kwiecień 2020 r.:
- Rada Dzielnicy nie podjęła ostatecznej decyzji w sprawie kontynuacji zadania.
stan na sierpień 2020 r.:
- uchwałą nr IX/23/2020 z dn. 25.08.2020 r. Rada Dzielnicy podjęła decyzję o rezygnacji z zadania.
stan na wrzesień 2020 r.:
- 29.09.2020 r. Prezydent Miasta Gdyni podpisał zarządzenie nr 2742/20/VIII/U uchylające zarządzenie w sprawie przekazania do realizacji wybranego przez radę dzielnicy Obłuże zadania inwestycyjno - remontowego,
- informację przekazano do Gdyńskiego Centrum Sportu.
stan styczeń 2021 r.:
- inwestycja została wycofana z realizacji na podstawie zarządzenia nr 2742/20/VIII/U Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 29 września 2020 r.
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 8
(Budowa oświetlenia schodów od ul. Krawieckiej 30 i pawilonu handlowego przy ul. Białowieskiej nr 2 do ul. Stolarskiej 21)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8134/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć inwestycyjnych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Wydziału Inwestycji.
stan na listopad 2018 r.:
- uzyskano warunki techniczne od Zarządu Dróg i Zieleni,
- przygotowano i rozstrzygnięto postępowanie w sprawie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 Euro i przygotowano umowę (ELEN S.C. Karbowski, Długoński) z terminem wykonania do 21 maja 2019 r.
- umowa w trakcie podpisywania.
stan na styczeń 2019 r.:
- podpisano umowę z biurem projektów z terminem realizacji zamówienia do 21 maja br.
- trwają prace projektowe.
stan na kwiecień 2019 r.:
- trwały prace projektowe
- uzyskano wstępną zgodę Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej im. Komuny Paryskiej na dysponowanie gruntem Spółdzielni na cele budowlane (dz. nr 1857, obr. Obłuże), w stosunku do pozostałej nieruchomości spółdzielczej (dz. nr 1769, obr. Obłuże) Spółdzielnia wystąpiła z wnioskiem o rozwiązanie prawa wieczystego użytkowania
- sprawę skierowano do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji.
stan na lipiec 2019 r.:
- uzyskano od spółdzielni zgodę na dysponowanie nieruchomością
- zgłoszono zamiar wykonania robót budowlanych.
stan na październik 2019 r.:
- zakończono prace projektowe
- rozpoczęto prace związane z wyborem wykonawcy robót
stan na styczeń 2020 r.
- trwało postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych
stan na kwiecień 2020 r.:
- roboty budowlane wykonano w 30%
stan na lipiec 2020 r.:
-inwestycja zakończona i odebrana przez użytkownika (Zarząd Dróg i Zieleni)
-zadanie zostało zrealizowane za kwotę łączną 93.591 zł. brutto (rozliczenie kosztów na podst. pisma Wydziału Inwestycji nr UIR.7013.2.7.2017.BW z dnia 07.12.2021 r.)
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 9
(Budowa miejsc postojowych przy ul. adm. Unruga nr 53)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8134/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć inwestycyjnych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Wydziału Inwestycji.
stan na listopad 2018 r.:
- uzyskano warunki techniczne od Zarządu Dróg i Zieleni,
- ustalono w porozumieniu z Radą Dzielnicy szczegółowy zakres inwestycji,
- trwają prace związane z przygotowaniem zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 Euro na wybór wykonawcy dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
stan na styczeń 2019 r.:
- trwały prace związane z przygotowaniem zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 Euro na wybór wykonawcy dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
stan na kwiecień 2019 r.:
- podpisano umowę z biurem projektów z terminem realizacji zamówienia 22.08.2019 r.
- prowadzono prace projektowe.
stan na lipiec 2019 r.:
- trwały prace projektowe.
stan na październik 2019 r.:
- zakończono prace projektowe,
- uzyskano zgłoszenie robót budowlanych.
stan na styczeń 2020 r.
- trwało postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych.
stan na kwiecień 2020 r.:
-zakończono postępowania na wybór wykonawcy robót i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, łaczna kwota umów: 219.684 zł.
stan na lipiec 2020r. :
- przekazano plac budowy i rozpoczęto prace budowlane,
- zaawansowanie robót budowlanych - 10%.
stan na październik 2020 r.:
- zakończono prace budowlane
- przygotowywano procedurę odbiorową
stan na styczeń 2021 r.:
- inwestycja zakończona i odebrana przez użytkownika
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę łączną 251.172 zł. brutto (rozliczenie kosztów na podst. pisma Wydziału Inwestycji nr UIR.7013.2.7.2017.BW z dnia 07.12.2021 r.)
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 10
(Wykonanie utwardzenia przy ul. Turkusowej od nr 1 do schodów prowadzących do SP nr 6 i ul. Cechowej)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8133/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na styczeń 2019 r.:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 26.476 zł.
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 11
(Remont nawierzchni chodnika na odcinku od pętli autobusowej do budynku przy ul. Maciejewicza 15)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8133/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na listopad 2018 r.:
- rada dzielnicy wycofała realizację zadania z powodu planowanego wykonania remontu nawierzchni chodnika przy ul. Maciejewicza przez ZDiZ Gdynia (zgodnie z umową drogową nr ZD/1585/UR/17-D/2012 z dnia 17.10.2012 r.)
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 12
(Remont chodników na Skwerze Ireny Kwiatkowskiej przy ul. Płk. Dąbka)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8133/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na styczeń 2019 r.:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 48.381 zł (w tym ze środków inwestycyjno - remontowych: 40.000 zł).
Sprawozdanie z realizacji zadania nr 13
(Utwardzenie plytami yomb odcinka nawierzchni jezdni od ul. Płk. Dąbka w kierunku ROD im. M. Reja)
21 czerwiec 2018 r. - podjęcie Uchwały nr XXV/31/2018 Rady Dzielnicy Obłuże w sprawie wskazania do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
3 lipiec 2018 r. - podpisanie przez Prezydenta Miasta Gdyni zarządzenia Nr 8133/18/VII/R w sprawie przekazania do realizacji wybranych przez radę dzielnicy Obłuże przedsięwzięć remontowych.
9 lipiec 2018 r. - przekazanie zadania do realizacji do Zarządu Dróg i Zieleni.
stan na styczeń 2019 r.:
- zadanie zostało zrealizowane za kwotę 346.887 zł (w tym ze środków inwestycyjno - remontowych: 200.000 zł).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Tomasz Kamiński |
Wprowadził informację: | Ewa Mącik |
Ostatnio zmodyfikował: | Barbara Woźniak |
Data wytworzenia informacji: | 24.09.2015 |
Data udostępnienia informacji: | 15.10.2015 |
Ostatnia aktualizacja: | 13.12.2021 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
13.12.2021 15:00 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
30.06.2021 13:29 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
15.01.2021 12:14 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
15.01.2021 11:30 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
25.11.2020 17:34 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
01.10.2020 12:47 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
01.10.2020 12:46 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
21.09.2020 13:25 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
21.09.2020 13:23 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
21.09.2020 10:20 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
17.09.2020 15:47 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
15.06.2020 14:08 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
01.06.2020 14:01 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
30.01.2020 10:58 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
30.01.2020 10:31 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
20.01.2020 15:00 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
17.01.2020 14:53 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
23.12.2019 12:51 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
08.11.2019 10:51 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
12.08.2019 14:38 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
12.07.2019 13:53 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
18.06.2019 09:14 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
12.06.2019 09:24 | Aktualizacja treści | Barbara Woźniak |
12.04.2019 11:44 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
01.03.2019 11:20 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
22.01.2019 14:24 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
14.01.2019 15:33 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
23.11.2018 12:22 | Korekta | Ewa Mącik |
23.11.2018 12:21 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
05.11.2018 14:06 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
11.10.2018 15:02 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
03.10.2018 12:20 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
03.10.2018 12:20 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
06.08.2018 11:44 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
11.07.2018 15:20 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
11.07.2018 10:43 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
10.07.2018 14:11 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
10.07.2018 13:53 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
10.07.2018 13:43 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
14.06.2018 13:07 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
07.06.2018 12:37 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
30.05.2018 14:36 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
08.05.2018 12:37 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
07.05.2018 15:46 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
07.05.2018 15:37 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
19.04.2018 14:17 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
22.03.2018 12:26 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
22.03.2018 11:49 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
22.03.2018 11:45 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
22.03.2018 11:08 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
16.01.2018 12:05 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
08.01.2018 14:49 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
05.01.2018 14:29 | Korekta | Ewa Mącik |
05.01.2018 14:27 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
04.01.2018 12:30 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
04.01.2018 12:26 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
04.01.2018 12:15 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
20.12.2017 10:33 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
08.09.2017 12:46 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
10.05.2017 13:09 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
10.05.2017 13:08 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
19.01.2017 11:04 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:44 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:39 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:28 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:18 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:10 | Korekta | Ewa Mącik |
25.10.2016 13:05 | Aktualizacja treści | Ewa Mącik |
12.10.2016 12:01 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
12.10.2016 11:49 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
13.07.2016 11:47 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
13.07.2016 10:46 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
24.05.2016 15:02 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |
15.10.2015 10:57 | Korekta | Ewa Mącik |
15.10.2015 10:57 | Korekta | Ewa Mącik |
15.10.2015 10:54 | Dodanie informacji | Ewa Mącik |