Informacja z otwarcia ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych
Informacja z otwarcia ofert
W dniu 06.12.2018 o godzinie 10:30 odbyło się posiedzenie komisji przetargowej powołanej w związku z prowadzonym przez Gminę Miasta Gdyni-Urząd Miasta Gdyni postępowaniem w trybie zapytania o cenę nr 141/18 o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego.
Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 999200,00zł brutto.
Termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 30.11.2019r
W terminie wskazanym w SIWZ oferty złożyły następujące firmy z ceną wykonania zamówienia:
1.P.H.U. Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j. ul. Miałki Szlak 52 80-717 Gdańsk - 973597,37zł
2.Dom Handlowy EQUIMED Krzysztof Połubiński ul. Kopernika 14a
10-511 Olsztyn 978264,53zł
3.ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3 80-460 Gdańsk – 971481,01zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Iwona Pianka |
Wprowadził informację: | Andrzej Ciupalski |
Data wytworzenia informacji: | 06.12.2018 |
Data udostępnienia informacji: | 06.12.2018 |