Informacja z otwarcia ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych

Informacja z otwarcia ofert

W dniu 17.12.2016 o godzinie 10:30 odbyło się posiedzenie komisji przetargowej powołanej w związku                      z prowadzonym przez Gminę Miasta Gdyni-Urząd Miasta Gdyni postępowaniem w trybie zapytania o cenę nr 5/17        o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego.
Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 702400,00zł brutto
w miesięcznych terminach płatności 14 dni od daty otrzymania faktury za zrealizowane zamówienie.
Termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 27.12.2017r
W terminie wskazanym w SIWZ oferty złożyły następujące firmy z ceną wykonania zamówienia:

1.Pretor Sp. z o.o. ul. Rakoczego 31 80-169 Gdańsk - 682470,26zł
2.P.H.U. Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j. ul. Miałki Szlak 52 80-717 Gdańsk - 676593,55zł
3.P.H. KAS Jacek Kasperski Sp. j. ul. Janka Wiśniewskiego 20/B-1 81-969 Gdynia - 664898,79zł
4.WAKAT Anna Krasińska ul. Gołuńska 32 80-178 Gdańsk - 685424,59zł
5.ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3 80-460 Gdańsk - 654022,45zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Iwona Pianka
Wprowadził informację: Andrzej Ciupalski
Ostatnio zmodyfikował: Andrzej Ciupalski
Data wytworzenia informacji: 17.02.2017
Data udostępnienia informacji: 17.02.2017
Ostatnia aktualizacja: 17.02.2017
Data aktualizacji Czynność Osoba
17.02.2017 14:54 Dodanie informacji Andrzej Ciupalski