Informacja z otwarcia ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych

Informacja z otwarcia ofert
 
W dniu 13.12.2017 o godzinie 10:30 odbyło się posiedzenie komisji przetargowej powołanej w związku z prowadzonym przez Gminę Miasta Gdyni-Urząd Miasta Gdyni postępowaniem w trybie zapytania o cenę nr 115/17 o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru  termicznego i kreślarskiego.
Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 844400,00zł brutto.
Termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 27.12.2018r
W terminie wskazanym w SIWZ oferty złożyły następujące firmy z ceną wykonania zamówienia:
 
1.P.H.U. Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j. ul. Miałki Szlak 52  80-717 Gdańsk  - 797455,55zł
2.WAKAT Anna Krasińska ul. Goduńska 32 80-178 Gdańsk – 801125,65zł
3.ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3 80-460 Gdańsk – 777565,47zł

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Iwona Pianka
Wprowadził informację: Andrzej Ciupalski
Ostatnio zmodyfikował: Andrzej Ciupalski
Data wytworzenia informacji: 13.12.2017
Data udostępnienia informacji: 13.12.2017
Ostatnia aktualizacja: 13.12.2017
Data aktualizacji Czynność Osoba
13.12.2017 12:58 Korekta Andrzej Ciupalski