Zmiana sposobu wypłaty świadczeń z gotówki na przelew bankowy

W związku z obecnie panującą epidemią prosimy o zgłaszanie nam zmiany sposobu wypłaty świadczeń odbieranych w formie gotówkowej w placówkach Banku PKO oraz w Kasie Urzędu Miasta na przelew bankowy. Można podać numer konta bankowego własny lub innej osoby (np. kogoś z rodziny, opiekuna itp.).
Informujemy, że Urząd Miasta jest nieczynny dla interesantów, a Bank PKO ma znacznie ograniczoną działalność i w związku z tym odbiór świadczeń w gotówce jest maksymalnie ograniczony.
Zmiany należy zgłaszać na adres mail: rds@gdynia.pl (podając szczegółowe dane osobowe, rodzaj pobieranych świadczeń oraz dane rachunku bankowego), telefonicznie: (58)668-85-81, 668-85-62, 668-85-96, 668-85-78, 668-85-98, 668-85-87, 668-85-72 lub w formie oświadczenia, które należy wysłać na adres: ul. 10 Lutego 24, 81-362 Gdynia, lub pozostawić w tzw. wrzutni przy drzwiach.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Anna Łepik
Wprowadził informację: Piotr Wójciak
Ostatnio zmodyfikował: Piotr Wójciak
Data wytworzenia informacji: 20.04.2020
Data udostępnienia informacji: 20.04.2020
Ostatnia aktualizacja: 20.04.2020
Data aktualizacji Czynność Osoba
20.04.2020 10:20 Korekta Piotr Wójciak