Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. obsługi sekretariatu w Gdyńskim Centrum Zdrowia
Dyrektor Gdyńskiego Centrum Zdrowia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. obsługi sekretariatu w Gdyńskim Centrum ZdrowiaWymiar etatu: pełen wymiar etatu (40 godzin tygodniowo).
Główne obowiązki:
Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej sekretariatu Dyrektora Gdyńskiego Centrum Zdrowia, w szczególności:
- prowadzenie terminarza spotkań oraz wsparcie Dyrektora w wykonywaniu bieżacych obowiązków służbowych,
- nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów administracyjnych,
- redagowanie pism zleconych przez Dyrektora,
- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach Dyrektora,
- obsługa klientów oraz gości Dyrektora,
- protokołowanie spotkań Dyrektora,
- prowadzenie rozmów telefonicznych, udzielanie informacji, dokonywanie połączeń z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi,
- zabezpieczenie obsługi organizacyjno-technicznej posiedzeń, konferencji i narad zwoływanych przez Dyrektora,
- obsługa zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 złotych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi jednostki.
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 3 letni staż pracy, w tym przynajmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym ze wsparciem kancelaryjno-biurowym kadry zarządzającej lub prowadzeniem sekretariatu.
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, przepisów o ochronie danych osobowych,
- znajomość zasad udzielania zamówień publicznych, przepisów dot. instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność samodzielnego redagowania pism urzędowych,
- umiejętności dobrej organizacji pracy biura,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność angażowania się i identyfikowania z realizowanymi działaniami,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie obywatelstwa polskiego.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- ukończone kursy z zakresu organizacji pracy, prowadzenia biura,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- możliwość podjęcia pracy od zaraz będzie dodatkowym atutem.
Warunki pracy zgodne z obowiązującymi przepisami zawartymi w: kodeksie pracy, ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, regulaminie pracy i regulaminie wynagradzania pracowników GCZ.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, w budynku z windą, na II piętrze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdyńskim Centrum Zdrowia w m-cu grudniu 2022 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv oraz list motywacyjny (podpisane własnoręcznie),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w tym przynajmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym ze wsparciem kancelaryjno-biurowym kadry zarządzającej lub prowadzeniem sekretariatu; świadectwa pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia lub inne dokumenty.
- w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Oświadczenie kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (w przypadku dokonania wyboru, kandydat na w/w stanowisko przed zatrudnieniem jest zobowiązany dostarczyć zaświadczenie "zapytanie o udzieleniu informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości - Krajowy Rejestr Karny"),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą:
Wszystkie oświadczenia oraz cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Dokumenty należy przesłać lub składać do dnia 31 stycznia 2023 roku na adres:
GDYŃSKIE CENTRUM ZDROWIA
ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia
(w budynek Hossa, /II piętro/, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00)
z dopiskiem:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalisty ds. obsługi sekretariatu w Gdyńskim Centrum Zdrowia”.
Inne informacje:
• Za datę doręczenia dokumentów uważa się datę wpływu do Gdyńskiego Centrum Zdrowia.
• Aplikacje, które wpłyną po terminie określonym w ofercie, nie będą rozpatrywane.
• Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
• Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
• Nadesłanych ofert nie zwracamy. Odesłane będą tylko aplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony.
• w/w stanowisko pracy jest uzależnione od stażu zawodowego i posiadanych kwalifikacji zawodowych.
• Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.gdynia.pl/bip) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Gdyńskiego Centrum Zdrowia, ul. Władysława IV 43, 81-395 Gdynia.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 58 8808316.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Anna Melki |
Wprowadził informację: | Agata Fijałkowska |
Ostatnio zmodyfikował: | Agata Fijałkowska |
Data wytworzenia informacji: | 05.01.2023 |
Data udostępnienia informacji: | 09.01.2023 |
Ostatnia aktualizacja: | 09.01.2023 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
09.01.2023 07:53 | Aktualizacja treści | Agata Fijałkowska |
09.01.2023 07:50 | Aktualizacja treści | Agata Fijałkowska |
09.01.2023 07:44 | Aktualizacja treści | Agata Fijałkowska |
09.01.2023 07:43 | Dodanie informacji | Agata Fijałkowska |