Zapytanie ofertowe na remont posadzek w salach lekcyjnych w budynku szkoły na parterze i I piętrze
Zamawiający informuje, że podpisał w dniu 29.05.2015r. umowę nr ZSO1.26.1.2015.EZP na wykonanie remontu posadzek w salach lekcyjnych na parterze i I piętrze w budynku ZSO nr 1 z firmą: NOVA Technologie Obiektowe R. Niemyjski & P. Anionowski Spółka Jawna z siedzibą w Wołominie ul. Leśna 4, 05-200 Wolomin, oddział Gdynia, 81-323, ul. Morska 61.
Remont posadzek w salach lekcyjnych w budynku szkoły na parterze i I piętrze
Wyłącznym kryterium oceny ofert była cena oferty brutto – waga 100 %. Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 7 firmy: Nova Technologie Obiektowe Sp.J.
Szczegółowy protokół z wyboru wykonawcy poniżej:
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERT
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dot. zamówienia publicznego o wartości do 30.000 euro)
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdyni zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest remont posadzek w salach lekcyjnych w budynku szkoły na parterze i I piętrze.
1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:1.1 Zakres robót
Remontem objęte są posadzki w budynku szkoły na parterze i I piętrze:
parter
Sala nr 16 - 7,55 x 7,80 = 58,90 m2
Sala nr 24 - 7,00 x 7,80 = 54,60 m2
I piętro
Sala nr 6 - 11,02 x 5,69 = 62,70 m2
Razem 176,20 m2
Prace rozbiórkowe:
· demontaż starej wykładziny z płytek PCV
· oczyszczenie i przygotowanie podłoża
· wywiezienie i utylizacja gruzu
Roboty wykończeniowe:
· wykonanie nowych warstw posadzek - homogeniczna wykładzina podłogowa z winylu
- zagruntowanie podłoża preparatami gruntującymi,
- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. od 3 cm do 5 cm,
- wykonanie warstwy samopoziomującej do 5 mm,
- ułożenie wykładziny rulonowej, na klej zgrzewanej o gr. min. 2mm, jednorodnie ścieralnej na całej grubości - należy
przewidzieć zastosowanie łączenia kolorów oraz wywinięcie cokołów na ścianie wys. 10 cm.
· ułożenie listew progowych aluminiowych
1.2 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
· Poziom wykonanych posadzek powinien odpowiadać poziomowi posadzki budynku szkoły. Nie dopuszcza się progów.
· Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem.
· Wykonawca zapewni właściwe zabezpieczenie pomieszczeń szkoły przed ich zapylaniem, zabrudzeniem i uszkodzeniem, a w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód na własny koszt.
· Podczas realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
· Wykonawca winien przedstawić komplet dokumentów wraz z podpisem z informacją o użytych materiałach.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się również w dokumentacji załączonej do niniejszego zapytania, stanowiącej załącznik nr 3 - Dokumentacja. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem uwag zawartych w Ogólnej charakterystyce robót.
2. Termin realizacji zamówienia: 01.07-31.07.2015r.
3. Warunki realizacji zamówienia (np. transport, gwarancja, serwis, zabezpieczenie umowy):
3.1 Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3.2 Cenę oferty należy podać w wartości brutto w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.3 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.4 Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależne od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.
3.5 Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszty związane z przekazaniem odpadów firmom posiadającym zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów określonego rodzaju (Ustawa o odpadach – Dz. U. Nr 39 poz.251 z 2007 r. z późn. zmian.).
3.7 Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.3.8 Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36-miesięczną gwarancję od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
3.9 Po okresie 30 m-cy Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu w terminie wolnym od zajęć szkolnych i wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym.
3.10 Zamawiający żąda, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca, zakresu prac budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4. Miejsce i termin składania ofert:
W przypadku możliwości należytego wykonania ww. zamówienia, zapraszamy do złożenia oferty w naszym sekretariacie lub przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres kasiamadrzak@lo3.gdynia.pl, najpóźniej do dnia 15.05.2015r.
5. Kryteria wyboru oferty: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowane zostanie następującekryterium oceny ofert: cena oferty brutto - 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę, zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
6. Złożona oferta powinna zawierać :
6.1 wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej zał. 1;
6.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.3 pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów (np. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;
7. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta/Wykonawcy. Dokumenty nie będące oryginałami powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby właściwe do reprezentowania Oferenta.- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana mailowo Wykonawcom, którzy złożyli oferty a Wykonawca, którego ofertę wybrano zostanie zaproszony do podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Osoby upoważnione do kontaktu z Oferentami/Wykonawcami:
Izabela Kruszewska – st. służbowe: Kierownik administracji, tel.: 58 350-94-80 , od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00.
Katarzyna Mądrzak – st. służbowe: Specjalista ds. zamówień publicznych, pok. nr 3, tel.: 58 712-62-70, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00-13.00.
ZAŁĄCZNIKI:
Zapytanie ofertowe
Formularz ofertowy do edycji
Formularz i istotne dla stron postanowienia umowy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Wiesław Kosakowski |
Wprowadził informację: | Katarzyna _Zając |
Ostatnio zmodyfikował: | Katarzyna Mądrzak |
Data wytworzenia informacji: | 29.04.2015 |
Data udostępnienia informacji: | 29.04.2015 |
Ostatnia aktualizacja: | 29.06.2015 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
29.06.2015 10:35 | Dodanie informacji | Katarzyna Mądrzak |
19.05.2015 12:05 | Dodanie informacji | Katarzyna Mądrzak |
29.04.2015 12:40 | Aktualizacja treści | Katarzyna Mądrzak |
29.04.2015 12:39 | Aktualizacja treści | Katarzyna Mądrzak |
29.04.2015 12:35 | Dodanie informacji | Katarzyna Mądrzak |